گرانترین باشگاه و بازیکنان جهان
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان
بچه ها ی باحال بیان تو )امید ریگی پناه میرجاوه)
عمومی آموزشی برای بچه های باحال





تیم بارسلونای اسپانیا با در اختیار داشتن بزرگانی همچون لیونل مسی، ژاوی و اینیستا به عنوان گران‌قیمت‌ترین تیم فوتبال جهان معرفی شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، این موسسه با در نظر گرفتن ارزش کنونی ستارگان کاتالانی در بازار نقل و انتقالات کنونی، بارسا را در رده اول فهرست خود جای داد.


در این رده‌بندی همچنین رئال مادرید، تیم کهکشانی لالیگا که بزرگانی همچون کریس رونالدو، مسعود اوزیل، ژابی آلونسو، ایکر کاسیاس، سامی خدیرا و کریم بن‌زما را در کادر بازیکنانش دارد، با 593 میلیون یورو در رده دوم جای گرفت. منچسترسیتی انگلیس که در دو، سه سال گذشته سرمایه‌گذاری کلانی در بخش خرید ستارگان کرده با 489 میلیون یورو در رتبه سوم جای گرفته است.


*فهرست 10 تیم گران‌قیمت جهان به شرح زیر است:


1- بارسلونا ، اسپانیا، 671 میلیون یورو


2-رئال مادرید، اسپانیا، 593 میلیون یورو


3-منچسترسیتی، انگلیس، 489 میلیون یورو


4- منچستریونایتد، انگلیس، 452 میلیون یورو


5-بایرن مونیخ، آلمان، 429 میلیون یورو


6-چلسی، انگلیس، 380 میلیون یورو


7-پاری‌سن‌ژرمن، فرانسه،‌321 میلیون یورو


8-یوونتوس، ایتالیا، 307 میلیون یورو


9-آرسنال، ‌انگلیس، 291 میلیون یورو


10- تاتنهام، انگلیس، 249 میلیون یورو


مسی با ارزش‌ترین بازیکن دنیا شناخته شد


بر اساس مطالعه مؤسسه پلوری کانسولتوریا ستاره آرژانتینی بارسلونا با قیمت تقریبی 140 میلیون یورو با‌ارزش‌ترین بازیکن فوتبال جهان شناخته شد.

ارزش‌گذاری مؤسسه پلوری کانسولتوریا بر اساس 16 معیار از جمله سن، تکنیک، تعریف، قدرت، موقعیت، به گزارش فارس،جایگاه در لیگ، افتخارات و بازی‌های ملی انجام شده است.


بر اساس ارزیابی این مؤسسه لیونل مسی با قیمت تقریبی 140 میلیون یورو با‌ارزش‌ترین بازیکن فوتبال دنیا است.


کریستیانو رونالدو با قیمت 96.3 میلیون یورو در جایگاه دوم قرار گرفته و آندرس اینیستا به ارزش‌ 60.2 میلیون یورو در مکان سوم ایستاده است.


3 بازیکن برتر در این رده‌بندی در سال 2011 نیز همین بازیکنان بودند که به ترتیب 40 میلیون، 6.3 میلیون و 3.4 میلیون یورو افزایش ارزش داشته‌اند.


رادامل فالکائو یکی از بازیکنانی است که افزایش ارزش فراوانی داشته است. وی از مکان چهلم در سال گذشته به مکان پنجم با ارزش قعلی 56.1 میلیون یورو در سال 2012 ارتقا داشته است.


در میان 20 بازیکن برتر در این فهرست، 6 اسپانیایی با نام‌های اینیستا، فابرگاس (به صورت مشترک در رده هشتم)، داوید سیلوا (هشتم)، سرخیو بوسکتس (پانزدهم)، جرارد پیکه (نوزدهم) و خوان ماتا که از مکان پنجاه و چهارم در سال 2011 به جایگاه بیستم در سال 2012 صعود کرده، حضور دارند.


در همین حال 4 اسپانیایی نزول قابل توجهی در این فهرست داشته‌اند و داوید ویا از مکان هفتم در سال گذشته به رده‌ای صعود کرده که حتی در میان 60 بازیکن برتر نیز حضور ندراد. ژاوی هرناندس از مکان هشتم به چهل و یکم سقوط کرده، فرناندو تورس از نهم به چهل و چهارم و ژابی آلونسو از بیستم و به پنجاه و نهم تنزل داشته‌اند.


به هر حال فوتبالیست‌های اسپانیایی همچنان با‌ارزش‌ترین‌ها در میان سایر کشورها هستند و 14 اسپانیایی، 8 برزیلی، 7 آرژانتینی، 7 آلمانی، 3 پرتغالی و 3 ایتالیایی در میان 60 بازیکن برتر قرار دارند.


این در حالی است که رئال مادرید با یازده بازیکن بیشترین سهمیه را در این فهرست دارد و بارسلونا با 10 بازیکن در مکان بعدی قرار گرفته است. منچسترسیتی با 6 بازیکن سومین باشگاهی است که بیشترین آمار بازیکن را در این فهرست 60 نفره به خود اختصاص داده است.


28 مهاجم در این میان حضور دارند که بیشترین تعداد را در میان پست‌های زمین به خود اختصاص داده‌اند؛ ایکر کاسیاس تنها دروازه‌بان حاضر در فهرست منتشر شده مؤسسه فوق است. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: